Skjønn Salat- i en fei!

Av og til vil det være gjesteopptreden her på bloggen. 
Clap your hands for Renate:)


Det er torsdag morgen, og boksen fyllt med fuglefrø-knekkebrød, skriker mot meg igjen! Jeg er en mamma, hjemme i "barsel", og har akkurat gjennomført supersunne-Januar mnd. Stolt er jeg, men behovet for variasjon blir stadig større!
I dag var jeg så heldig å få besøk av SpisDrikkLev, og da ble torsdagsalaten omdøpt til en Skjønn Salat. Tiden var knapp, men med matlysten på topp, var det bare å gyve løs!



1 ruccola salat
1 slangeagurk
1 paprika
Rødløk
sukkererter
purreløk
Brune bønner
perletomater
solsikkefrø
2dl pasta penne
1 avokado
2 kyllingfile`ter

Dressing: Olje, balsamico, salt, pepper

Jeg pleier å vende pastaen inn i litt dressing, før jeg til slutt vender den inn i salaten. Det gir en god smak og passe mengde. Drypp eventuelt noen spiseskjeer med dressing over salaten til slutt, sammen med f.eks
litt valnøtter.
Da er det bare å bruke SKJØNN, og å "forme" salaten etter eget behov og ønske!

Et besøk av SpisDrikkLev-anbefales på det varmeste! Gleder meg allerede til neste visitt ;O)













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar